Algemene Voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN
Door een bestelling in te dienen en deze algemene voorwaarden goed te keuren, sluit de klant een bindende overeenkomst.
 
1 BESTELLINGEN
1.1 Wanneer u artikelen bestelt via de webshop, doet u een aanbod om een koopovereenkomst te sluiten.
1.2 Wij behouden ons het recht om niet te leveren in het geval dat het voorraadniveau onjuist was op het moment van ontvangst van de bestelling.
1.3 Apriori by Ria behoudt zich het recht om de prijs van de producten naar eigen goeddunken op elk gewenst moment aan te passen of te wijzigen. Hetzelfde geldt voor ons recht om de juiste prijs te vermelden voor een artikel dat ten tijde van de bestelling onjuist op de webshop werd vermeld.
1.4 In het geval dat we niet in staat zijn om te leveren, wordt er contact opgenomen met de klant en krijgt de klant de mogelijkheid om de bestelling te annuleren, dit in overeenstemming met de voorwaarden in de bevestiging van de bestelling. In het geval van een vooruitbetaling krijgt de klant een giftcard. Wanneer het product beschikbaar is voor latere levering, wordt er een nieuwe leverdatum aangeboden. Als dit echter niet wenselijk is, bestaat ook de mogelijkheid om de bestelling te annuleren.
 
2 BETALINGEN
2.1 De betaalmethoden die wij aanbieden zijn: iDeal, Visa en Mastercard
2.2 Zodra uw bestelling is verzonden naar onze webshop, ontvangt een e-mail met de details en mogelijke betalingsopties.
2.3 Voor vragen over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via: support@apriori-groningen.nl. We antwoorden vaak binnen 24 uur.
 
3 VERZENDING & RETOUREN
3.1 We gebruiken PostNL als onze verzendpartner. De kosten hiervan zijn €7,25 per pakket voor bestellingen onder de €100, bestelt u voor meer dan €100 dan nemen wij de verzendkosten voor rekening. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een track & trace code om uw bestelling te volgen. 
3.2 We zullen geen internationale douanerechten en omzetbelasting op jouw bestelling terugbetalen voor zendingen buiten de Europese Unie (EU).
3.3 Onderkleding (shapewear), sieraden en slippers komen niet in aanmerking voor retourzendingen vanwege de aard van het product en om hygiënische redenen.
 
4 LEVERINGSSTATUS
4.1 Zodra uw pakket(ten) zich in het sorteercentrum van onze verzendpartner bevindt, ontvangt u een track en trace code om uw bestelproces te volgen.
 
5 PRODUCTKWALITEIT & DEFECTE PRODUCTEN
5.1 Vanwege de kleurinstellingen van uw computer kunnen de kleuren van de producten op de foto's verschillen van de werkelijke kleuren. Apriori by Ria kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor dergelijke discrepanties. Stuur het product gerust terug of neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice: support@apriori-groningen.nl
5.2 Neem in geval van een defect product contact op met onze klantenservice voor verder onderzoek op support@apriori-groningen.nl
5.3 Na ontvangst van het product kijken we of we de claim goedkeuren. Als dit het geval is, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en ontvangt u, indien beschikbaar, een nieuw product en anders ontvangt u een tegoedbon van Apriori by Ria.
 
6 APRIORI BY RIA RETOUR- EN TERUGBETALINGSBELEID
6.1 Apriori by Ria doet geen prijsafstemming of prijsaanpassingen, behalve bij artikelen in de opruiming. Na ontvangst van uw items heeft u het recht om het pakket te openen en te controleren of alles klopt, maar het product moet ongebruikt worden geretourneerd, incluis hangtags en labels. De retourzending moet binnen 14 dagen na ontvangst van uw items door ons worden aangevraagd en ontvangen zijn.  

Let op: bij retourneren van producten krijgt u een tegoedbon ter waarde van uw aankoopbedrag. 

Het product wordt teruggezonden in alle originele verpakkingen, prijsetiketten enz.
Houd er rekening mee dat je ervoor verantwoordelijk bent totdat het product ons bereikt. Stuur het pakket ook samen met een track & trace code terug, zodat we het kunnen traceren. Het product moet compleet zijn inclusief het originele aankoopbewijs. Apriori by Ria is niet verantwoordelijk voor verzendkosten.
6.2 Wanneer de geretourneerde items niet aan onze eisen voldoen, behouden wij ons op het recht om de retourzending te weigeren of te ruilen. Alle originele verpakkingen moeten in originele staat worden geretourneerd. We accepteren geen artikelen in een beschadigde doos of hangtags.
6.3 Ben ik verantwoordelijk voor de retour verzendkosten? Ja, de retour verzendkosten worden in rekening gebracht. We raden u aan om een track & trace code en/of verzendbevestiging aan te kopen. U bent namelijk verantwoordelijk voor het pakket wanneer deze verloren gaat of anderszins niet door ons wordt ontvangen. 
6.5 Is het mogelijk om mijn artikelen te retourneren of om te ruilen in de fysieke Apriori by Ria winkel in Groningen? Ja, het is mogelijk om uw online gekochte product in onze winkel te retourneren of te ruilen. 
 
7 RUILBELEID 
7.1 Als u een product wilt ruilen, neem dan contact met ons op via support@apriori-groningen.nl. Doe dit zo snel mogelijk om ervoor te zorgen dat de gewenste andere kleur of maat van uw product voor u is gereserveerd. Het maximale aantal dagen om je product te ruilen is 14 dagen na ontvangst. Alle artikelen en de volledige prijs komen in aanmerking voor een giftcard. Voor ruilen gelden dezelfde voorwaarden en condities als voor retourzendingen. Houd er rekening mee dat extra verzendkosten van toepassing kunnen zijn voor ruilen.
 
8 KORTINGSCODES 
8.1 Kortingscodes zijn geldig voor een periode van 3 maanden en kunnen worden gebruikt voor een volledige of gedeeltelijke betaling van uw bestelling bij Apriori by Ria. Kortingscodes zijn niet persoonlijk en de periode van 3 maanden begint vanaf het moment dat de kortingscode is verkregen of vanaf de datum waarop een artikel is teruggestuurd. Deze kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor (contant) geld. Nadat u de kortingscode hebt gebruikt om iets te kopen in de webshop, verloopt deze. Het resterende bedrag vervalt ook, dus we adviseren om het totale bedrag te gebruiken.
 
 
9 GEBRUIK VAN INHOUD/PERS
9.1 Alle inhoud op de website en webshop van Apriori by Ria inclusief logo's, foto's en video's is eigendom van Apriori by Ria of partijen waarmee we samenwerken.
9.2 Als u iets van onze inhoud op onze website wilt gebruiken, zoals foto's van de webshop, de blog of iets anders, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@apriori-groningen.nl.
 
10 FEEDBACK & AANVRAGEN 
10.1 Wij ontvangen graag feedback/vragen over Apriori by Ria via support@apriori-groningen.nl.
 
11 BEDRIJFSINFORMATIE
11.1 De website apriori-groningen.nl en het geregistreerde domein zijn eigendom van Apriori by Ria. Het bedrijf is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Groningen, Nederland.
KvK Nummer:. BTW-nummer: